دانشگاه آجی بادم


دانشگاه آجی بادم

سال تاسیس

2007

رتبه در QS

_

رتبه در Times

+1500

رتبه در Webometric

2724

وب سایت

www.acibadem.edu.tr

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانشگاه آجی بادام به عنوان یکی از دانشگاه های تازه تاسیس در کشور ترکیه می باشد که در شهر زیبای استانبول و در قسمت آسیایی آن واقع شده است. این دانشگاه در سال ۲۰۰۷ تاسیس شده است.  بنیاد بهداشت و آموزش آجی بادام در 5 کشور فعالیت دارد. 

دانشگاه آجی بادام استانبول به دانشجویان خود این فرصت را می‌دهد که در خارج از کشور در برجسته‌ترین دانشگاه‌های اروپا تحصیل کنند. 

دانشگاه آجی بادام ترکیه در ۵ دانشکده، ۲ مدرسه فنی حرفه‌ای، ۴ مؤسسه تحصیلات تکمیلی و مراکز تحقیقاتی که در آن پروژه‌های مختلفی در حال توسعه است، خدمات تحصیلی و آموزشی خود را ارائه می‌دهد.

 دانشگاه آجی بادام در لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت و علوم و علوم ترکیه قرار دارد که برای دانشجویانی که قصد دارند برای شروع فعالیت حرفه‌ای خود به ایران بازگردند، گزینه بسیار مناسبی است. فارغ از آن، در چارچوب توافقات دوجانبه بین‌المللی، دانشجویان این فرصت را دارند که به مدت یک ترم یا یک سال تحصیلی در دانشگاه‌های همکار در کشورهای مختلف جهان تحصیل کرده و دوره‌های کارآموزی را بگذرانند، کشورهایی مانند: آمریکا، آلبانی، برزیل، بلغارستان، هندوستان، ژاپن، گرجستان، مالزی، پاکستان.

دانشگاه آجی بادام در تمامی مقاطع کاردانی تا دکتری برنامه آموزشی ارائه می‌دهد. ازآنجایی‌که این دانشگاه، خصوصی است، شرایط پذیرش بدون آزمون ترکیه را دارد و متقاضیان می‌توانند با ارائه مدرک دیپلم با معدل مورد تأیید دانشگاه برای پذیرش دانشگاه اقدام کنند. همچنین دانشجویانی که معدل دیپلم آن‌ها مورد تأیید دانشگاه نیست می‌توانند با ارائه نتیجه یکی از آزمون‌های بین‌المللی، پذیرش دانشگاه را دریافت کنند.

دانشکده ها:

  1. پزشکی
  2.  داروسازی
  3.  علوم بهداشتی
  4.  علوم انسانی و اجتماعی
  5.  فنی و مهندسی و علوم طبیعی

  • مشاوره در واتس آپ